Content Analysis and Development Design for Digital Magazine – Anna Veselá
Anna Veselá
Master's thesis
Content Analysis and Development Design for Digital Magazine
Analýza obsahu a návrh rozvoje pro digitální magazín
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit spokojenost s obsahem digitálního magazínu BezHladovění.cz a odhalit možné komplikace, které omezují čtenářský prožitek. Autorka se věnuje jednotlivým článkům, ilustrativním obrázkům a video obsahu. Primární zkoumanou skupinou respondentů jsou čtenáři BezHladovění.cz a sekundární skupina je zastoupena lidmi se zájmem o zdravý životní styl. Pro co nejlepší porozumění …moreAbstract:
The aim of this Master’s Thesis is to determine satisfaction with the content of the digital magazine BezHladovění.cz and to reveal possible complications that hinder the reading experience. The author focuses on individual articles, illustrative images and video content. The primary research group of respondents are readers of BezHladovění.cz and the secondary group is represented by people interested …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82159
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2021
- Supervisor: Michal Andera
- Reader: Marek Hrečka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82159
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Návrh sady principů pro zlepšování User Experience – akční výzkum v agilním týmu
Antonín Šrámek -
User Experience jako strategie při tvorbě webu
Pavel Martinovský -
User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov
Klaudia Daňková -
An Ethical Evaluation of Artificial Intelligence in Higher Education: A User-Experience Approach
Kamila Steinbartová -
User experience se zaměřením na kredibilitu v oblasti e-commerce
Barbora Hlávková -
Podnikatelský plán pro vitamínový orodispergovatelný film
Hanh Vyšohlídová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva