Postoje a vnímání luxusních módních značek na českém trhu – Bc. Adéla Šilhánová
Bc. Adéla Šilhánová
Master's thesis
Postoje a vnímání luxusních módních značek na českém trhu
Attitudes and perceptions of luxury fashion brands on the Czech market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá výzkumem postojů a vnímání luxusních módních značek na českém trhu a jejich porovnáním s postoji ke značkám prémiovým. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vymezuje pojmy postoje, vnímání, spokojenost a hodnota pro zákazníka. Dále jsou uvedena teoretická východiska pojmů značka, luxusní značka, luxus a další specifika sféry luxusu doplněná …moreAbstract:
The diploma thesis deals with research of attitudes and perceptions of luxury fashion brands on the Czech market and comparison of these attitudes with attitudes to premium fashion brands. The thesis is divided in theoretical part and practical part. The theoretical part of the diploma thesis introduces concepts of terms attitude, perception, satisfaction and customer value. The theoretical bases of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šilhánová, Adéla. Postoje a vnímání luxusních módních značek na českém trhu. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum cenové citlivosti zákazníků
Ilona Pískačová -
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
Jakub Bůšek -
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
Šárka Nováková -
Dopad trendu udržitelnosti na Haute Couture a na luxusní oděvní značky
Alžběta Kirschnerová -
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
Jan Chocholáč -
Významné faktory akvizice ovlivňující spokojenost zaměstnanců a managementu reklamních agentur
Kristina Klaudyová -
Pojistný trh v ČR
Darina Zedková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights