Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu – Jana Rytířová
Jana Rytířová
Bachelor's thesis
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu
Analysis of Factors Affecting Customer Behaviour when Buying Clothes on the Internet
Anotácia:
Bakalářské práce je zaměřena na analýzu faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu. Cílem této práce je tyto faktory analyzovat prostřednictvím kvantitativního výzkumu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma zákaznického chování při nákupu oblečení na internetu. V praktické části práce je …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of factors affecting customer behaviour when buying clothes on the Internet. The aim of this thesis is to analyse these factors through quantitative research. The bachelor thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part includes a literature search on the topic of customer behaviour when buying clothes on the Internet …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RYTÍŘOVÁ, Jana. \textit{Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/bar313/.
Jak správně citovat práci
Rytířová, Jana. Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Tereza Rohová -
Chování spotřebitele na online trhu s oblečením
Eva Mitášová -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Mariia Bohdanets -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Identifikace determinantů online nákupního chování v e-commerce
Aneta Bílá -
Nákupní chování zákazníků na B2C e-commerce trzích
Barbora Vykopalová