Chování spotřebitele na online trhu s oblečením – Bc. Eva Mitášová
Bc. Eva Mitášová
Diplomová práce
Chování spotřebitele na online trhu s oblečením
Consumer behaviour in Online Clothing Market
Anotace:
Mitášová, E. Chování spotřebitele na online trhu s oblečením. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na online trhu s oblečením. Je zaměřena na identifikaci faktorů, které spotřebitele na tomto trhu ovlivňují. Pro naplnění cíle práce bylo provedeno dotazníkové šetření (n=433), hloubkové rozhovory s 6 respondenty a shluková analýza, …víceAbstract:
Mitášová, E. Consumer behaviour in Online Clothing Market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2022. The diploma thesis deals with consumer behavior in the online clothing mar-ket. It aims to identify the factors that affect consumers in this market. To fulfill the aim of the work, a questionnaire survey (n=433), in-depth interviews with 6 respondents and a cluster analysis that identifies consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MITÁŠOVÁ, Eva. \textit{Chování spotřebitele na online trhu s~oblečením} [online]. Brno, 2022 [cit. 2023-06-01]. Dostupné z: https://theses.cz/id/d3r1d8/. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Irena Antošová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová