Rozvoj hudebnosti žáků základní školy – Martina WEISFEITOVÁ
Martina WEISFEITOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj hudebnosti žáků základní školy
Development of musicality students at elementary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na hudebnost jako pojem, na jejíž rozvoj mají vliv vnější a vnitřní aspekty. Rozvoj hudebnosti, tedy hudebních schopností, lze vytvářet pomocí hudebních činností. Práce se v teoretické části zabývá definicí hudebnosti, motivací a vztahem k hudbě, dále poukazuje na hudební vývoj člověka, psychologické hudební pojmy, které se s hudebností pojí. Z oblasti hudební psychologie …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on musicality as a concept, the development of which is influenced by external and internal aspects. The development of musicality, ie musical abilities, can be created through musical activities. The theoretical part of the thesis deals with the definition of musicality, motivation and relation to music it also points out the musical development of man and psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Jan Holec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WEISFEITOVÁ, Martina. Rozvoj hudebnosti žáků základní školy. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / ČJu-HVu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv postojů studentů vybrané střední školy k výuce hudební výchovy na jejich hudební znalosti
Tereza Nesvatbová -
Psychologie hudebního výkonu
Štěpánka Hajná -
Harmonizace písní pro žáky 1. stupně ZŠ a její praktické využití v hodinách hudební výchovy
Barbora Mikovcová -
Rytmická gramotnost jako předpoklad hudební zralosti. Rytmická cvičení pro ZŠ a SŠ
Jan Podlena -
VLIV OSOBNOSTI A INTELIGENCE NA HUDEBNÍ PREFERENCE A PROBLEMATIKA STEREOTYPŮ V OBLASTI HUDEBNÍCH PREFERENCÍ
Simona KOSTOHRYZOVÁ -
Hudební činnosti jako prevence narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku v mateřské škole
Petra WEISZOVÁ -
Hudební schopnosti dětí předškolního věku v MŠ a ZUŠ
Sandra KOVALÍKOVÁ -
Hudební schopnosti dětí předškolního a mladšího školního věku
Barbora LEJNAROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva