Die Marketingstrategie der Firma LOANA ROŽNOV a.s. / Marketingová strategie firmy LOANA ROŽNOV a.s. – Jana MAZÁNKOVÁ
Jana MAZÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Die Marketingstrategie der Firma LOANA ROŽNOV a.s. / Marketingová strategie firmy LOANA ROŽNOV a.s.
Marketing strategy of the company LOANA ROŽNOV a.s.
Abstract:
The subject of the bachelor thesis titled ?Marketing strategy of the firm LOANA ROŽNOV a.s.? is to suggest the right marketing strategy for a company LOANA ROŽNOV a.s.. In the theoretical part are introduced the main theories, which are relating to the solved problem, such as the theory of marketing concept, projection, strategy and marketing mix. Thereinafter is introduced the company LOANA ROŽNOV …víceAbstract:
Předmětem bakalářské práce ?Marketingová strategie firmy LOANA ROŽNOV a.s.? je navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro firmu LOANA ROŽNOV a.s.. V teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se k řešení problému jako je teorie marketingové koncepce, plánování, strategie a marketingového mixu. Následně je představena společnost a její portfolio produktů. V praktické části jsou analyzováni …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Zveřejnit od: 19. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAZÁNKOVÁ, Jana. \textit{Die Marketingstrategie der Firma LOANA ROŽNOV a.s. / Marketingová strategie firmy LOANA ROŽNOV a.s.}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/bb1goy/.
Jak správně citovat práci
MAZÁNKOVÁ, Jana. Die Marketingstrategie der Firma LOANA ROŽNOV a.s. / Marketingová strategie firmy LOANA ROŽNOV a.s.. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Propagace malého e-shopu na internetu
Anežka Martináková -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Analýza online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
Nicole Piková -
Propagace destinace cestovního ruchu se zaměřením na vybrané segmenty zákazníků
Veronika Veselá -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Sára Nowaková -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza