Analýza marketingového mixu Národní galerie v Praze a Kunsthistorického muzea ve Vídni – Mariana Štěpánková
Mariana Štěpánková
Master's thesis
Analýza marketingového mixu Národní galerie v Praze a Kunsthistorického muzea ve Vídni
Analysis of The National Gallery in Prague and The Art History Museum in Vienna's marketing mix
Abstract:
Práce se zaměřuje na marketing v oblasti státních uměleckých institucí. Metodologická část práce se věnuje teorii marketingového mixu v obecné rovině a dále specifikům v oblasti arts marketingu. Stěžejní je vymezení pojmů "muzeum", "význam muzea pro kulturní cestovní ruch" a přiblížení role marketingu a specifik při sestavování marketingového mixu v tomto typu institucí. Na základě poznatků v metodologické …moreAbstract:
This master thesis is focused on marketing in the area of art institutions. The theoretical part deals with marketing mix theory in general as well as specifics of arts marketing. Terms relating to the theme of this thesis and described in more detail are: "museum", "museum's value for cultural tourism" and "the role of marketing in museums". Based on the knowledge gained from this theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39072
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2013
- Supervisor: Liběna Jarolímková
- Reader: Barbora Voříšková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Mariana. \textit{Analýza marketingového mixu Národní galerie v~Praze a~Kunsthistorického muzea ve Vídni}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/bb6tmh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39072
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Kulturní cestovní ruch jako nástroj rozvoje regionu
Jitka Hurtová -
Předpoklady cestovního ruchu Podleského vojvodství s důrazem na kulturní cestovní ruch
Veronika Šoukalová -
Vojenský cestovní ruch v Polsku se zaměřením na významná bojiště a pevnosti a jejich porovnání s obdobnými lokalitami v České republice
Veronika Lorencová -
Kulturní cestovní ruch v Plzni
Tereza Uhlířová -
Kulturní eventy a jejich vliv na cestovní ruch v regionu Boskovicko
Petra Marková -
Historické město roku a kulturní cestovní ruch v České republice
Monika Mikulenková -
Kulturní cestovní ruch a jeho perspektivy v hlavním městě Praze
Karel Alloh -
Sdílená ekonomika a kulturní cestovní ruch očima Generace Z
Matěj Hartl