British Advertisement in the Great War and Interwar Period – Pavla Odstrčilová
Pavla Odstrčilová
Bakalářská práce
British Advertisement in the Great War and Interwar Period
British Advertisement in the Great War and Interwar Period
Abstract:
Práce se zabývá reklamním průmyslem ve Velké Británii v období 1. světové války (Velké války) a v meziválečném období. Charakterizuje technologický pokrok období, stejně tak jako další jevy, které nejvíce ovlivnily reklamní průmysl, jako byl proces rekrutování a branná povinnost. Analýza plakátů se snaží prokázat vliv období na reklamní průmysl a vystopovat hlavní tendence použité v reklamě.Abstract:
The work focuses on the British advertisement in the Great War and interwar period. It characterizes the technological progress of the era as well as other features that influenced the advertising most, such as the recruiting process and conscription. The analysis of posters attempts to prove the influence of the era on the advertising industry and trace the main trends used in the advertising.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Ladislav Vít, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Odstrčilová, Pavla. British Advertisement in the Great War and Interwar Period. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Social Advertising in Great Britain and the USA
Olga RÝPAROVÁ -
Between the Lines: A Discourse Analysis of the posters displayed at the Shanghai Marriage Market
Barbora Vašátková -
Working women in propaganda posters, 1958-1976
Michaela AKANTISOVÁ -
Multimodal Analysis of European Populist Discourse: The Case of the German AfD Election Posters in 2021
Satomi KOBAYASHI -
Irish Identity in the Early Twentieth-century Posters
Jaroslav Běhal -
Woman and Womanhood in the Posters of the Great War
Jaroslav Běhal -
Extreme Rhetoric: Far-right Political Posters in Europe
Patrícia PAIXAO -
Advertising Aspects for Posters in London Underground
Barbora DAŘÍLKOVÁ