Ing. Andrew Stemberg
Bachelor's thesis
Reklamní kampaň
Advertising campaign
Abstract:
Závěrečná práce v teoretické části vysvětluje základní marketingové pojmy a popisuje tvorbu a plánování marketingové kampaně. V metodologické části práce popisuje realizaci marketingové kampaně pro společnost Alfa účetní s.r.o., která obsahuje zároveň i vstupní analýzy. V práci jsou použity návrhy pro online i offline média.Abstract:
The final work in the theoretical part explains the basic marketing concepts and describe the design and planning of marketing campaigns. The methodological part of the thesis describes the implementation of a marketing campaign for the company Alfa účetní Ltd., which contains both input and analysis. The paper used in designs for both online and offline media.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wknnm/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Veronika Šrubařová
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
Reklamní kampaň a její plánování
David Levička -
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Kamil Čech -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Využití metod manažerského účetnictví pro účely optimalizace výrobního procesu účetní jednotky
Hana Vaculíková -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová