Ing. Andrew Stemberg

Bachelor's thesis

Reklamní kampaň

Advertising campaign
Abstract:
Závěrečná práce v teoretické části vysvětluje základní marketingové pojmy a popisuje tvorbu a plánování marketingové kampaně. V metodologické části práce popisuje realizaci marketingové kampaně pro společnost Alfa účetní s.r.o., která obsahuje zároveň i vstupní analýzy. V práci jsou použity návrhy pro online i offline média.
Abstract:
The final work in the theoretical part explains the basic marketing concepts and describe the design and planning of marketing campaigns. The methodological part of the thesis describes the implementation of a marketing campaign for the company Alfa účetní Ltd., which contains both input and analysis. The paper used in designs for both online and offline media.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Veronika Šrubařová
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní