Ing. Andrew Stemberg
Bakalářská práce
Reklamní kampaň
Advertising campaign
Anotace:
Závěrečná práce v teoretické části vysvětluje základní marketingové pojmy a popisuje tvorbu a plánování marketingové kampaně. V metodologické části práce popisuje realizaci marketingové kampaně pro společnost Alfa účetní s.r.o., která obsahuje zároveň i vstupní analýzy. V práci jsou použity návrhy pro online i offline média.Abstract:
The final work in the theoretical part explains the basic marketing concepts and describe the design and planning of marketing campaigns. The methodological part of the thesis describes the implementation of a marketing campaign for the company Alfa účetní Ltd., which contains both input and analysis. The paper used in designs for both online and offline media.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wknnm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Veronika Šrubařová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
Reklamní kampaň a její plánování
David Levička -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Využití metod manažerského účetnictví pro účely optimalizace výrobního procesu účetní jednotky
Hana Vaculíková -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing sportu - projekt promotion profesionálního sportovce
Eva Zeithamlová -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová