Ing. Andrew Stemberg

Bakalářská práce

Reklamní kampaň

Advertising campaign
Anotace:
Závěrečná práce v teoretické části vysvětluje základní marketingové pojmy a popisuje tvorbu a plánování marketingové kampaně. V metodologické části práce popisuje realizaci marketingové kampaně pro společnost Alfa účetní s.r.o., která obsahuje zároveň i vstupní analýzy. V práci jsou použity návrhy pro online i offline média.
Abstract:
The final work in the theoretical part explains the basic marketing concepts and describe the design and planning of marketing campaigns. The methodological part of the thesis describes the implementation of a marketing campaign for the company Alfa účetní Ltd., which contains both input and analysis. The paper used in designs for both online and offline media.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Veronika Šrubařová
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní