Iva Vančurová
Master's thesis
Giving instructions in ELT lessons
Giving Instructions in ELT
Abstract:
Tato práce se zabývá zadávání instrukcí v hodinách anglického jazyka a jejich porozumění žáky. V praktické části pak představuje výzkum a jeho data, která dále vyhodnocena s ohledem na teoretická doporučení.Abstract:
This thesis focuses on providing instructions in ELT lessons and their comprehension by learners. The practical part presents a small-scale research and its data that have been evaluated with regards to the theoretical recommendations.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2010
- Vedúci: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vančurová, Iva. Giving instructions in ELT lessons. Pardubice, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / odbor:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
Instructions For Pair Work/Group Work and Response of Students Using Conversation Analysis
Karolína Krištofíková -
The Impact of Language Choice on Young Learners’ Comprehension of Instructions and Use of Language
Eliška Čechová