Podnikatelský záměr na založení malého podniku – Bc. Oleksandr Odintsov
Bc. Oleksandr Odintsov
Bachelor's thesis
Podnikatelský záměr na založení malého podniku
Business plan for the establishment of a small company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Podnikatelský záměr na založení myčky aut“ je zpracovaní podnikatelského záměru tak, aby mohl sloužit pro otevření reálného podniku. V teoretické části jsou definovány informace o podnikání, dále je provedena charakteristika forem podnikání a následně jsou uvedeny informace o struktuře podnikatelského plánu. Praktická část je zaměřena na tvorbu podnikatelského záměru na …moreAbstract:
The subject of the bachelor work "Business plan for the establishment of a car washes" is the elaboration of a business aim and so that it can serve to open a real enterprise. In the theoretical part is defined information about entrepreneurship, a characteristic of forms of entrepreneurship and information about the business plan structure. The practical part is focused mainly on the creation of a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mpeyc/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2017
- Supervisor: Ing. Jana Kotěšovcová
- Reader: Ing. Stanislava Čížková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Podnikatelsky záměr na zřízení řetězce fitness centra Stellae v České republice
Denis Král -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Podnikatelský záměr nového ubytovacího zařízení
Veronika Dědková -
Marketingová situační analýza podniku
Michal Nový -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Podnikatelský záměr a založení firmy, její marketingová strategie
Jana Kolářová -
Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt.
Martina Chmelíková -
A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children
Marek Žerníček