Působení retro marketingu na mladé spotřebitele – Alica Porubcová
Alica Porubcová
Bakalářská práce
Působení retro marketingu na mladé spotřebitele
The effect of retro marketing on young consumers
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je působení retro marketingu na mladé spotřebitele, konkrétně Generaci Z. Cílem práce je porozumět tomu, jak retro marketing ovlivňuje mladé spotřebitele, jak ho vnímají a jaké prvky retro marketingu jsou klíčové při oslovování této skupiny spotřebitelů. Dále je cílem identifikovat motivace mladých spotřebitelů pro nákup retro značek a produktů v retro stylu. Teoretická …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is the effect of retro marketing on young consumers, who are currently representatives of Generation Z. The thesis aims to find out how retro marketing affects young consumers, how they perceive it and what elements of retro marketing play an important role in reaching young consumers. Furthermore, the work aims to discover what motivates young consumers to buy retro …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93251
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93251
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Individualismus v rámci „Čínského snu“ z pohledu generace Z Chinese
Michaela Muselíková -
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
Tereza Švehlová -
Optimalizace procesu onboardingu zaměstnanců z Generace Z
Hoang Linh Nguyen