Alica Porubcová

Bakalářská práce

Působení retro marketingu na mladé spotřebitele

The effect of retro marketing on young consumers
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je působení retro marketingu na mladé spotřebitele, konkrétně Generaci Z. Cílem práce je porozumět tomu, jak retro marketing ovlivňuje mladé spotřebitele, jak ho vnímají a jaké prvky retro marketingu jsou klíčové při oslovování této skupiny spotřebitelů. Dále je cílem identifikovat motivace mladých spotřebitelů pro nákup retro značek a produktů v retro stylu. Teoretická …více
Abstract:
The topic of this bachelor's thesis is the effect of retro marketing on young consumers, who are currently representatives of Generation Z. The thesis aims to find out how retro marketing affects young consumers, how they perceive it and what elements of retro marketing play an important role in reaching young consumers. Furthermore, the work aims to discover what motivates young consumers to buy retro …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93251