Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu – Kateřina Katrňáková
Kateřina Katrňáková
Bachelor's thesis
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
Customer confidence in food private labels on the Czech retail market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá důvěrou zákazníků v potravinové privátní značky na českém maloobchodním trhu. V této práci byla primární data sbírána pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 378 respondentů. Bylo zjištěno, že více než 80 % respondentů privátní značky potravin nakupuje. Na základě dalších výsledků byla vyhodnocena důvěra zákazníků v privátní značky potravin. Dále jsou zde uvedeny …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with customer confidence in food private labels in the Czech retail market. In this thesis, primary data were collected by using a questionnaire survey, which was attended by 378 respondents. It was found that more than 80% of respondents buy private labels of food. Thanks to another results of survey, there was evaluated a customer confidence in food private labels. Also, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KATRŇÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Důvěra zákazníků v~privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/bbrt8z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Posudková činnost v ordinaci praktického lékaře očima lékařů a sociálních pracovníků
Veronika Šubíková -
Identifikace faktorů ovlivňujících nákup potravin pod privátní značkou
Aleš Hrdlička -
Analýza spotřebitelského chování k privátním značkám potravin na českém trhu
Kateřina RYŠKOVÁ -
Postavení privátních značek a vnímání kvality potravin v maloobchodním řetězci
Hana Talácková -
Privátní značky na českém trhu potravin
Zuzana Mangová -
Uplatnění privátních značek potravin na trhu ve vybraném podniku
Nikola Koryntová -
Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu
Veronika Plecitá -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová