Bohumil ZELENÝ
Bakalářská práce
symbioza člověk a stroj v soše
symbiosis of man and machine in sculpture
Anotace:
V první části mé bakalářské klasifikační práci bych Vás chtěl provést procesem vzniku díla jako samotné myšlenky až k prvním modelům. Jaké myšlenky ovlivňují konečnou podobu i ty myšlenky, které byly v průběhu vývoje ztraceny čase. Další část bude pojednávat o umělcích a směrech, ze kterých jsem se snažil poučit a extrahovat myšlenky a postupy pro vytvoření svého vlastního osobitého výrazu. Nedílnou …víceAbstract:
In the first part of my Bachelor´s thesis, I would like to work as a process of thought itself to the first models. What thoughts influence the final shape and those that were lost during the development time. The next part will discuss the artists and directions, from which I tried to learn and extractideas and practices to create its own distinctive expression. An integral part of Bachelor´s thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Koléšek, ArtD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZELENÝ, Bohumil. symbioza člověk a stroj v soše. Ostrava, 2013. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta uměníBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Sochařství-volná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská