Prezentace České republiky v rámci Evropské unie – Pavel Kohout
Pavel Kohout
Master's thesis
Prezentace České republiky v rámci Evropské unie
Anotácia:
Práce analyzuje současný stav prezentace ČR v zahraničí a její význam v 21. století. Základem je podrobná analýza struktury orgánů státní správy, forem a obsahu jejich aktivit, míry celkové koordinace. V souvislostech práce dále zkoumá vliv aspektů image na sílu značky ČR a důvody pro provedení koncepčních změn. Zabývá se otázkou použití jednoslovného názvu ČR v zahraničí. Charakterizuje Koncepci jednotné …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/18823
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2007
- Vedúci: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/18823
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní a evropská studia - diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate identity design v módním průmyslu
Jiří Chyla -
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
Ondřej Kopřiva -
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
Magda Neuwirthová -
Corporate identity pro školy
Petr Hozák -
Corporate identity JZD Kiters
Martin Dolenský -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Proces vytváření image firmy.
Jan Jindrák