Komunikační politika firmy a její vliv na konkurenceschopnost – Ing. Petr LINHART
Ing. Petr LINHART
Disertační práce
Komunikační politika firmy a její vliv na konkurenceschopnost
The communication politics in the company and its influence on the competitive strength
Anotace:
Tématem této disertační práce je komunikační politika firem a její vliv na konkurenceschopnost. Hlavním cílem disertační práce je zmapování současného stavu vnější a vnitřní komunikace ve firmách a na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu navrhnout možnosti zkvalitnění vnitřní i vnější komunikační politiky v podnicích, které by vedly ke zvýšení konkurenceschopnosti podniků. Výsledek těchto …víceAbstract:
The topic of the doctoral thesis is communication politics in the companies and its influence on the competitive strength. The main aim of the doctoral thesis is to identify recent status of internal and external communication in the companies and on the basis of qualitative and quantitative analysis propose possibilities enhancement of internal and external communication strategies of the companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 4. 2013
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LINHART, Petr. Komunikační politika firmy a její vliv na konkurenceschopnost. Zlín, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.12.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Strnadová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Možnosti a zásady firemní vnější komunikace
Jindřich Váša -
Možnosti a zásady firemní vnější komunikace
Alexandra Oravcová -
Funkce rétoriky ve firemní komunikaci
Jana Zemanová -
Integrovaná marketingová komunikace ve firmě Opravy stavebních strojů David Kubelka
Kateřina Kubelková -
Nástroje a možnosti vnější komunikace v moderním managementu
Jindřich Váša -
Vnitřní komunikace školy
Ivana HORKÁ