Mgr. Jan PTÁČNÍK
Master's thesis
Brand building
Brand building
Abstract:
Modern brand building is not easy. Year after year is the market flooded with more and more products competing for the prospect's favor. Yet in 50s it was totally sufficient to have a distinctive product, today it is necessary to differentiate the perception in the prospect's mind. Positioning offers several effective ways, how to grasp the room in the mind. If the brand manager follows the guides …moreAbstract:
Moderní budování značky je obtížné, na trhu je rok od roku větší a větší množství výrobků,které soutěží o zákazníkovu přízeň. Zatímco v 50. letech stačilo mít odlišný produkt, dnes se musí produkty odlišovat především v zákazníkově mysli. Positioning nabízí způsoby, jak danou značku do zákazníkovy mysli umístit. Pokud brand manager dodrží všechny zásady a dokáže najít správnou odlišovací myšlenku, …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier:
4913
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PTÁČNÍK, Jan. Brand building. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Ochranné známky a jejich hodnota na trhu
Eduard Vilím -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti
Aneta Üvegešová -
Implementace výsledků průzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky
Přemysl Dvořák -
Projekt marketingové komunikace v příspěvkové organizaci Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy
Lenka TKADLČÍKOVÁ -
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.
Lukáš MARTINŮ -
Marketingový průzkum trhu společnosti In Motion s použitím internetu
Barbora Stůjová -
Marketingový průzkum pro vybraný produkt na zahraničních trzích
Martin Šorma