Bc. Monika VLÁČILOVÁ

Master's thesis

Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s. r. o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU

Project about Marketing Plan of Valero, s. r. o. gains a New Segment of the Market outside of the EU Subsidy Funds
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nalezením nového tržního segmentu společnosti Valero, s. r. o. na základě vytvoření strategického marketingového plánu. Informace a poznatky vztahující se k dané problematice uvedené v teoretické části jsou čerpány z odborné literatury. Za pomocí údajů zjištěných z využitých analýz jako je PEST analýza, matice GE a BCG, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza …more
Abstract:
This master thesis is concerned with finding a new market segment of a company Valero, s. r. o. based on creation of a strategic marketing plan. Information and findings concerning the query listed in the theoretical part have been extracted from specialized literature. A concrete project has been created with the help of data ascertained from the PEST analy-sis, GE and BCG matrix, Porter´s model of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VLÁČILOVÁ, Monika. Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s. r. o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing