Strategická expanzia spoločnosti Manufaktura na francúzsky trh – Kristína Bogová
Kristína Bogová
Diplomová práce
Strategická expanzia spoločnosti Manufaktura na francúzsky trh
Strategická expanzia spoločnosti Manufaktura na francúzsky trh
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout strategii vstupu české společnosti Manufaktura na francouzský trh. První kapitola se zabývá teoretickým rámcem zahraniční expanze, popisuje motivy vstupu, rizika i způsoby vstupu na zahraniční trh. Druhá kapitola analyzuje situaci na francouzském kosmetickém trhu včetne konkurence a definuje současné tržní trendy. Třetí kapitola obsahuje představení společnosti Manufaktura …víceAbstract:
This thesis proposes a strategy for the Czech company Manufaktura to enter the French market. The first chapter deals with the theoretical framework of foreign expansion and describes the motives for entry, risks and methods of entry into the foreign market. The second chapter analyses the situation in the French cosmetics market, including competition, and defines current market trends. The third …víceAbstract:
Táto diplomová práca má za cieľ navrhnúť stratégiu vstupu českej spoločnosti Manufaktura na francúzsky trh. Prvá kapitola sa zaoberá teoretickým rámcom zahraničnej expanzie, kde sú popísané motívy vstupu, riziká ako aj spôsoby vstupu na zahraničný trh. Druhá kapitola analyzuje situáciu na francúzskom trhu s kozmetikou a definuje aktuálne trendy na trhu. Tretia kapitola obsahuje prezentáciu spoločnosti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88946
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Jakub Smetana
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88946
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of Tinkoff bank in the Russian banking market
Pavel Kutov -
Market analysis of agritourism in the Krasnodar territory
Maria Umanskaya -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
Marketingová strategie společnosti Manufaktura
Nela Krotilová