Kristína Bogová

Diplomová práce

Strategická expanzia spoločnosti Manufaktura na francúzsky trh

Strategická expanzia spoločnosti Manufaktura na francúzsky trh
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout strategii vstupu české společnosti Manufaktura na francouzský trh. První kapitola se zabývá teoretickým rámcem zahraniční expanze, popisuje motivy vstupu, rizika i způsoby vstupu na zahraniční trh. Druhá kapitola analyzuje situaci na francouzském kosmetickém trhu včetne konkurence a definuje současné tržní trendy. Třetí kapitola obsahuje představení společnosti Manufaktura …více
Abstract:
This thesis proposes a strategy for the Czech company Manufaktura to enter the French market. The first chapter deals with the theoretical framework of foreign expansion and describes the motives for entry, risks and methods of entry into the foreign market. The second chapter analyses the situation in the French cosmetics market, including competition, and defines current market trends. The third …více
Abstract:
Táto diplomová práca má za cieľ navrhnúť stratégiu vstupu českej spoločnosti Manufaktura na francúzsky trh. Prvá kapitola sa zaoberá teoretickým rámcom zahraničnej expanzie, kde sú popísané motívy vstupu, riziká ako aj spôsoby vstupu na zahraničný trh. Druhá kapitola analyzuje situáciu na francúzskom trhu s kozmetikou a definuje aktuálne trendy na trhu. Tretia kapitola obsahuje prezentáciu spoločnosti …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Jakub Smetana

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88946

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod