Zefektivnění marketingové komunikace rodinné firmy BufetCZ – Filip Motejl
Filip Motejl
Bakalářská práce
Zefektivnění marketingové komunikace rodinné firmy BufetCZ
Increasing of effectiveness marketing communication in family company
Anotace:
Bakalářská práce rozebírá marketingové aktivity rodinné firmy Bufet.cz s.r.o. a porovnává je s marketingovými aktivitami konkurenční společnosti BILBO šmak s.r.o. Na základě vyhodnocení výsledků PEST analýzy, Porterovy analýzy, SWOT analýzy a dotazníkového šetření, porovnání s konkurencí a vlastní zkušenosti autora práce je zpracován komunikační plán ke zvýšení konkurenceschopnosti této rodinné firmy …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses the marketing activities of the family company Bufet.cz s.r.o. and compares them with the marketing activities of the competing company BILBO šmak s.r.o. Based on the evaluation of the results of the PEST analysis, Porter's analysis, SWOT analysis and questionnaire survey, comparison with competitors and author's own experience, a communication plan is developed to increase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/r9q22/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: prof. PhDr. Ľudovít Hajduk, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing in Gastronomy
Marek Havel -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad