Marketingový plán pro Jazykovou školu Zachovou, s.r.o. – Radka Křenová
Radka Křenová
Master's thesis
Marketingový plán pro Jazykovou školu Zachovou, s.r.o.
Marketing Plan of Jazyková škola Zachová, Ltd
Abstract:
Cílem této diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro Jazykovou školu Zachovou. Práce obsahuje zpracování situační analýzy, která ukazuje na současnou situaci společnosti. Podle výsledků analýz jsou určeny hlavní marketingové cíle, dále jsou stanoveny marketingové strategie potřebné k dosažení těchto cílů a je navržena vhodná marketingová aktivita a komunikace. Na závěr jsou navrženy způsoby …moreAbstract:
The aim of this presented thesis is to create a marketing plan for language school Jazyková škola Zachová, s.r.o. The thesis includes situational analysis which shows the current situation of the company. According to the analysis, results are defined by the main marketing goals. In the practical part are also determined marketing strategies important for achieving these goals and specified appropriate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44618
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2015
- Supervisor: Taťána Hajdíková
- Reader: Tomáš Kincl
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44618
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Prezentace učňovských oborů vzdělávaní na internetových stránkách škol
Veronika CHROMCOVÁ -
Metodika zvyšování bezpečnosti při výuce lyžování na ostravských středních školách (prezentace a znalost pravidel FIS na školních lyžařských kurzech)
Klára SVIDERSKÁ -
DŮVODY DOSPĚLÝCH KE STUDIU NA VYSOKÉ ŠKOLE ZAMĚŘENO NA OBOR ANDRAGOGIKA NA UP
Andrea ŠANDEROVÁ -
Návrh prezentace oboru vysoké školy s použitím informační grafiky na příkladu oboru Multimédia v ekonomické praxi
Anastasiya Kiptsevich -
Internetová prezentace základní školy
Nikola LIPKOVÁ -
Veřejnosti méně známé archeologické lokality na katastru obce Svatobořice-Mistřín a jejich prezentace
Lucie Jaslovská -
Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace
Jana Volková -
Marketingový plán na založení surfařské školy WAVE RIDERS surf school
Lucie Čadilová