Analýza, návrh a implementácia CRM riešenia v podniku pre vybraný podnik – Dávid Ilavský
Dávid Ilavský
Bakalářská práce
Analýza, návrh a implementácia CRM riešenia v podniku pre vybraný podnik
Analýza, návrh a implementace CRM řešení v podniku pro vybraný podnik
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na oblast informačních systémů, které se používají na podporu řízení vztahů se zákazníky v podnicích. Hlavním cílem práce je poskytnout ukázku řešení implementace CRM systému pro reálného zákazníka z bankovního sektoru. V úvodu práce jsou vymezeny základní funkční oblasti každé CRM aplikace. Každá tato oblast je blíže popsána z pohledu jejího hlavního využití a úkolů, které …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on the area of information systems, which are used to support customer relationship management in companies. The main objective of this work is to provide a sample of solution for CRM system implementation for real customer from the banking sector. The first part defines basic functional areas of any CRM application. Each of these areas is described in more detail in terms of …víceAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na oblasť informačných systémov, ktoré sa používajú na podporu riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch. Hlavným cieľom práce je poskytnúť ukážku riešenia implementácie CRM systému pre reálneho zákazníka z bankového sektoru. V úvode práce sú vymedzené základné funkčné oblasti každej CRM aplikácie. Každá táto oblasť je bližšie popísaná z pohľadu jej hlavného využitia a …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52813
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 10. 2016
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Zuzana Šedivá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52813
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
Implementace reportů pro bankovní marketingové oddělení na platformě Microsoft Dynamics CRM pomocí nástroje Power BI.
Natalie Zacharova -
Praktické využití modelu CRM (Microsoft Dynamics) v IT firmě
Hana Mádle -
VoIP telefonie na bázi Asterisk PBX a její integrace do Dynamics CRM
Miroslav Adamec -
Dynamics CRM 2011 a kalendářový záznam v Outlooku pro odvádění práce
Marek Weiss -
Silverlight aplikace pro Dynamics CRM
Tomáš Kopecký -
Napojení Dynamics CRM na ARES
Jakub Ševela -
Rozšíření kampaně Dynamics CRM
František Valášek