Dávid Ilavský

Bakalářská práce

Analýza, návrh a implementácia CRM riešenia v podniku pre vybraný podnik

Analýza, návrh a implementace CRM řešení v podniku pro vybraný podnik
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na oblast informačních systémů, které se používají na podporu řízení vztahů se zákazníky v podnicích. Hlavním cílem práce je poskytnout ukázku řešení implementace CRM systému pro reálného zákazníka z bankovního sektoru. V úvodu práce jsou vymezeny základní funkční oblasti každé CRM aplikace. Každá tato oblast je blíže popsána z pohledu jejího hlavního využití a úkolů, které …více
Abstract:
Bachelor thesis focuses on the area of information systems, which are used to support customer relationship management in companies. The main objective of this work is to provide a sample of solution for CRM system implementation for real customer from the banking sector. The first part defines basic functional areas of any CRM application. Each of these areas is described in more detail in terms of …více
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na oblasť informačných systémov, ktoré sa používajú na podporu riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch. Hlavným cieľom práce je poskytnúť ukážku riešenia implementácie CRM systému pre reálneho zákazníka z bankového sektoru. V úvode práce sú vymedzené základné funkčné oblasti každej CRM aplikácie. Každá táto oblasť je bližšie popísaná z pohľadu jej hlavného využitia a …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 10. 2016
  • Vedoucí: Jan Pour
  • Oponent: Zuzana Šedivá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52813