VLIV HRANÍ AKČNÍCH A STRATEGICKÝCH POČÍTAČOVÝCH HER NA KOGNITIVNÍ PERCEPCI HRÁČŮ: PŘEHLEDOVÁ STUDIE – Lukáš MRÁČEK
Lukáš MRÁČEK
Diplomová práce
VLIV HRANÍ AKČNÍCH A STRATEGICKÝCH POČÍTAČOVÝCH HER NA KOGNITIVNÍ PERCEPCI HRÁČŮ: PŘEHLEDOVÁ STUDIE
INFLUENCE OF PLAYING ACTION AND STRATEGY COMPUTER VIDEOGAMES ON GAMERS' COGNITIVE PERCEPTION: SCOPING REVIEW
Anotace:
Hraní počítačových her se stalo v posledních letech mainstreamovou aktivitou. Teprve v posledních 10 letech se o hraní počítačových her zajímají vědci více dopodrobna a zkoumají vlivy hraní počítačových her a jejich dopady. Hraní počítačových her může nabídnout mnoho pozitivních vlivů v širokém spektru. Tato diplomová práce má za úkol zhodnotit vlivy hraní akčních a strategických počítačových her na …víceAbstract:
Playing video games has become a mainstream activity over the last few years. Only in the last ten years have scientists gone more into detail in their studies and begun to investigate the impact of playing video games. Playing video games can offer a large positive influence on a broad spectrum. This thesis paper is set to assess the influence of playing action and strategic computer video games on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Baďura
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRÁČEK, Lukáš. \textit{VLIV HRANÍ AKČNÍCH A STRATEGICKÝCH POČÍTAČOVÝCH HER NA KOGNITIVNÍ PERCEPCI HRÁČŮ: PŘEHLEDOVÁ STUDIE}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/bd6h51/.
Jak správně citovat práci
MRÁČEK, Lukáš. VLIV HRANÍ AKČNÍCH A STRATEGICKÝCH POČÍTAČOVÝCH HER NA KOGNITIVNÍ PERCEPCI HRÁČŮ: PŘEHLEDOVÁ STUDIE. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Učitelství tělesné výchovy pro 2. stupeň ZŠ a SŠ a ochrana obyvatelstva / Učitelství tělesné výchovy pro 2. stupeň ZŠ a SŠ a ochrana obyvatelstva
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence pro tahové strategické počítačové hry
Kamil SLÁMA -
Strategické hry ve vzdělávání
Barbora GAĎOURKOVÁ -
Návrh a implementace počítačové hry pro podporu výuky strategické analýzy
Václav Šimůnek -
Implementace pravidel strategické hry pomocí JBoss JBPM
Jan Šťastný -
Implementace strategické hry
Jan Stránský -
Umělá inteligence pro real-time strategické počítačové hry
Jan NÉMETH -
Kognitivní trénink u seniorů s mírnou kognitivní poruchou v prostředí domova pro seniory
Adéla Škrabalová -
Návrh a uživatelské testování aplikace na kognitivní trénink pro jedince se schizofrenií
Anita Ahmad
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
1. 7. 2022