Strategický přístup k CSR ve firmě Thimm Packaging – Jitka Smetanová
Jitka Smetanová
Diplomová práce
Strategický přístup k CSR ve firmě Thimm Packaging
Strategic approach to Corporate Social Responsibility in the company Thimm Packaging
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem jako části korporátní strategie. V teoretické části je představen koncept společenské odpovědnosti a popsán implementační proces. Praktická část se zaměřuje na společnost Thimm Packaging. Pro analýzu firemní Thimm společenské odpovědnosti je využita metoda EFQM modifikovaná pro hodnocení společenské odpovědnosti a vlastní dotazníkové …víceAbstract:
This Master thesis deals with a topic of Corporate Social Responsibility as a part of a corporate strategy. In the theoretical part a CSR concept with implementation process is explained. The practical part is focused on Thimm Packaging. For evaluation of Thimm Social Responsibility the EFQM method modified for the CSR is used and a questionnaire survey is applied. The aim of this work is to evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić