Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím – Soňa Kubánková
Soňa Kubánková
Diplomová práce
Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím
Brand Perception Analysis on Drugstore Market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím. Hlavním cílem práce je zjištění, jak si tato společnost vede na českém trhu – do jaké míry je známá a oblíbená, zda a jak často spotřebitelé produkty Ziaja nakupují, jak vnímají cenu a propagaci produktů a v neposlední řadě vytvoření celkového náhledu na vnímání značky. Tato práce obsahuje teoretickou část zaměřenou …víceAbstract:
The thesis is focused on the analysis of brand perception in the drugstore market. The main objective is to determine how the company leads the Czech market - to what extent is known and popular, whether and how often consumers buy products Ziaja how they perceive price and promote products and ultimately creating an overall view on brand perception. This thesis includes a theoretical part focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113605
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2016
- Vedoucí: Kamila Poláková
- Oponent: Martin Polák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím
Kristýna Stroková -
Analysis of the ŠKODA brand perceptions on different markets
Jiří Doležal -
An Analysis of Human Resource Management in a Selected Small Company
Martina Hanáková -
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Kateřina Derflová -
Využití vhodných nástrojů brand managementu v řízení značky zaměstnavatele
Vera Khlebnikova -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Brand management vybrané značky
Lenka Schejbalová