Social networking a jeho využití v marketingu – Bc. Kamil KÝR
Bc. Kamil KÝR
Bakalářská práce
Social networking a jeho využití v marketingu
Social networking and marketing
Abstract:
Sociální sítě se staly během svého krátkého a bouřlivého vývoje něčím naprosto přirozeným v lidském životě. Stejně jako jakékoliv jiné oblasti lidského konání, i sociální sítě nabízejí mnoho možností generování velkých zisků. Tento fakt vede vývojáře vytvářet naprosto nové niky, které by byly schopné zaujmout pozornost a interagovat s lidmi. Tato práce nabízí kom-plexní přehled prostředí sociálních …víceAbstract:
Social network sites has become very familiar activity among people all over the world. As anything in human{\crq}s life, social network sites offer many possibilities to make a business and they have become a real competing environment. This fact leads developers to make new in-teractive niches to attract people{\crq}s attention. This work gives a complex overview of the envi-ronment of social network …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
9930
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KÝR, Kamil. Social networking a jeho využití v marketingu. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Dospívající a online čtenářské komunity
Ema Juranová -
Online svépomocné komunity pro ženské oběti domácího násilí
Simona Bojková -
Význam on-line Youtube komunity pro sociální vztahy dítěte školního věku
Lukáš Cívela -
Vliv sociálních webů na vnímání přátelství: Srovnání sociálních sítí uživatelů Facebooku a těch, kteří žádný sociální web nepoužívají
Zuzana HÁJKOVÁ -
Příčiny a důsledky nadměrného využívání sítě World Wide Web
David Bartoš -
Společenská odpovědnost firem a web 2.0
Jan Brandejs -
Web 2.0, sociální sítě a budoucnost
Marek SUCHÁNEK -
Péče o zákazníky s využitím nástrojů Web 2.0
Filip Ščotka