Analýza spokojenosti návštěvníků Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm – Barbora Blažková
Barbora Blažková
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti návštěvníků Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm
Satisfaction Analysis of the Visitors of the Wallachian Open Air Museum in Rožnov pod Radhoštěm
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojeností návštěvníků Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V první části jsou zpracovány poznatky o marketingu, spokojenosti návštěvníků a marke-tingového výzkumu, jejichž pochopení je důležité pro praktickou aplikaci. V druhé části jsou uvedeny základní informace o organizaci …víceAbstract:
This thesis analyses the satisfaction of the visitors of The Wallachian Open Air Museum. The work is divided into two parts, the theoretical and the practical part. The first part contains knowledge about marketing, visitors´ satisfaction and the marketing research, which are vital and important to be described prior to their practical application. The second part deals with the basic information about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAŽKOVÁ, Barbora. \textit{Analýza spokojenosti návštěvníků Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/bdicz8/.
Jak správně citovat práci
Blažková, Barbora. Analýza spokojenosti návštěvníků Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla