Mezigenerační srovnání ve vnímání vybraných módních značek – Kateřina Sadilová
Kateřina Sadilová
Master's thesis
Mezigenerační srovnání ve vnímání vybraných módních značek
Intergenerational Differences of Perception of Selected Fashion Brands
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza vnímaní dvou generací žen s ohledem na vybrané luxusní módní značky. Následné návrhy jsou, vyjma konkrétním analyzovaným značkám, směřovány rovněž prodejcům či návrhářům módního odvětví, kteří se do povědomí zákazníka chtějí dostat právě na základě vnímaného luxusu. Práce tedy uvádí doporučení, jak k potenciálním zákaznicím obecně, ale i vzhledem k věku na trhu …moreAbstract:
The object of the diploma thesis is to analyze the perception of two generations of women with regard to chosen luxury fashion brands.The aim of the thesis is to recommend proposals which are, apart from the analyzed brands, ment mostly for retailers and fashion designers who want to get into the customer's awareness based on perceived luxury. Therefore, the thesis provides recommendations on how to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/135643
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Jana Hodulová
- Reader: Hana Hovancová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SADILOVÁ, Kateřina. \textit{Mezigenerační srovnání ve vnímání vybraných módních značek}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Available from: https://theses.cz/id/bdl5do/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang