Language Comparison of Advertisements – Bc. Zora Hladíková
Bc. Zora Hladíková
Bakalářská práce
Language Comparison of Advertisements
Language Comparison of Advertisements
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat a srovnat reklamy na parfémy v periodikách se zaměřením na dámskou a pánskou cílovou skupinu. Jsou zde objasněny základní termíny k médiu reklamy a specifika reklam na parfémy. Praktická část se zabývá analýzou vybraných vzorků reklam, sesbíraných z vybraných periodik. Práce dále nabízí možnosti, jak ve výzkumu pokračovat.Abstract:
The goal of this thesis is to analyze and compare perfume advertisements in periodicals with a female and male target audience. The thesis provides an explanation of essential terms about advertising and particulars of perfume advertising. Practical section is focused on the analysis of selected samples of advertisements collected in periodicals. Furthermore, the thesis offers possible ways to build …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u3z85/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Eichler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
The language of advertising: linguistic analysis of smartphone advertisements
Dominik HONEŠ -
Language of Cosmetic Advertising: Discourse analysis
Pavla Kostková -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek