Uplatnění marketingového řízení ve vybraném podniku – Karel Kutnohorský
Karel Kutnohorský
Diplomová práce
Uplatnění marketingového řízení ve vybraném podniku
The Application of Marketing Management in a Chosen Company
Anotace:
ABSTRAKT Kutnohorský, K. Marketingové řízení ve vybraném podniku : diplomová práce. Jindřichův Hradec : Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu v Jindřichově Hradci 2009. 78 s. Vedoucí diplomové práce Doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.. Práce se zabývá uplatněním marketingového řízení ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část práce vychází z teorie marketingového řízení …víceAbstract:
ABSTRACT Kutnohorský, Karel.Application of marketing management in a selected company. University of Economics in Prague -- Faculty of Management in Jindřichův Hradec, 2009, 78 pages, tutor: Doc. Ing. Hana Ezrová, CSc. The main topic of this thesis is a marketing operation system of a selected company. The work is divided into two parts. The first part follows a marketing operation theory based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14182
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Hana Ezrová
- Oponent: Miloš Holub
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14182
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Výběr cílových segmentů na trhu stavebního materiálu
Kateřina Chuchrová -
Věrnost značce na trhu stavebního spoření v České republice
Martin Solnička -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Marketing aktívnych produktov vybranej banky
Zuzana Praženicová -
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Elektronický marketing - E-shop, jeho založení, provoz a likvidace
Jan Horský -
Online marketingový audit
Jiří Voráček -
Commercialization plan
Mirek Houdek