Petra Kotalová

Master's thesis

Využití online marketingu v prostředí čínského trhu

The use of online marketing in the Chinese market environment
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem využití online marketingu jako marketingové strategie v rámci čínského online spotřebitelského trhu. Cílem je zjistit, jakou roli hraje online marketing v životě čínského spotřebitele, jak ovlivňuje proces nákupního rozhodování daného spotřebitele a zda čínské tržní prostředí disponuje předpoklady pro rozvoj online marketingu. Jedná se o analýzu specifik online marketingu …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the use of online marketing as a marketing strategy on the Chinese online consumer market. The aim is to find out what role online marketing plays in the life of Chinese consumers, how it influences the consumer's decision-making process and whether the Chinese market offers prerequisites for the development of online marketing. It is an analysis of the specifics of online …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedúci: Květa Olšanová
  • Oponent: Martin Glockner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68782