Využití online marketingu v prostředí čínského trhu – Petra Kotalová
Petra Kotalová
Master's thesis
Využití online marketingu v prostředí čínského trhu
The use of online marketing in the Chinese market environment
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem využití online marketingu jako marketingové strategie v rámci čínského online spotřebitelského trhu. Cílem je zjistit, jakou roli hraje online marketing v životě čínského spotřebitele, jak ovlivňuje proces nákupního rozhodování daného spotřebitele a zda čínské tržní prostředí disponuje předpoklady pro rozvoj online marketingu. Jedná se o analýzu specifik online marketingu …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the use of online marketing as a marketing strategy on the Chinese online consumer market. The aim is to find out what role online marketing plays in the life of Chinese consumers, how it influences the consumer's decision-making process and whether the Chinese market offers prerequisites for the development of online marketing. It is an analysis of the specifics of online …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68782
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedúci: Květa Olšanová
- Oponent: Martin Glockner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68782
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing v knihovnách
Romana Králová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tereza Vildová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková