Bc. Jakub Matyšák

Diplomová práce

Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy

Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Anotace:
Hlavním cílem této práce je provést a vyhodnotit analýzu současné marketingové strategie vybrané společnosti. Základem strategického řízení je pochopit, jaké vlivy, ať už blízké či vzdálené, na podnik působí. Pokud bude podnik schopen aplikovat jednotlivé analýzy v praxi, bude mnohem lépe schopen zajistit stabilitu v dlouhodobém horizontu. Pouze některé podniky si však dokáží uvědomit, jak rozmanité …více
Abstract:
The main goal of the presented work is to perform and evaluate the analysis of the current marketing strategy of the selected company. The basis of strategic management is understanding what influences, whether close or distant, affect the company. If the company is able to apply individual analyzes in practice, it will be much better able to ensure stability in the long term. However, only some companies …více
Abstract:
Hlavným cieľom predkladanej práce je vykonať a vyhodnotiť analýzu aktuálnej marketingovej stratégie vybranej spoločnosti. Základom strategického riadenia je pochopenie, aké vplyvy, či už blízke alebo vzdialené pôsobia na podnik. Pokiaľ podnik bude vedieť aplikovať jednotlivé analýzy v praxi, bude schopný oveľa lepšie k zabezpečeniu stability v dlhodobom hľadisku. Len niektoré podniky sú ale schopné …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Pavel Semerád, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON