Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy – Bc. Jakub Matyšák
Bc. Jakub Matyšák
Master's thesis
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Abstract:
Hlavním cílem této práce je provést a vyhodnotit analýzu současné marketingové strategie vybrané společnosti. Základem strategického řízení je pochopit, jaké vlivy, ať už blízké či vzdálené, na podnik působí. Pokud bude podnik schopen aplikovat jednotlivé analýzy v praxi, bude mnohem lépe schopen zajistit stabilitu v dlouhodobém horizontu. Pouze některé podniky si však dokáží uvědomit, jak rozmanité …moreAbstract:
The main goal of the presented work is to perform and evaluate the analysis of the current marketing strategy of the selected company. The basis of strategic management is understanding what influences, whether close or distant, affect the company. If the company is able to apply individual analyzes in practice, it will be much better able to ensure stability in the long term. However, only some companies …moreAbstract:
Hlavným cieľom predkladanej práce je vykonať a vyhodnotiť analýzu aktuálnej marketingovej stratégie vybranej spoločnosti. Základom strategického riadenia je pochopenie, aké vplyvy, či už blízke alebo vzdialené pôsobia na podnik. Pokiaľ podnik bude vedieť aplikovať jednotlivé analýzy v praxi, bude schopný oveľa lepšie k zabezpečeniu stability v dlhodobom hľadisku. Len niektoré podniky sú ale schopné …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Reader: Pavel Semerád, Ph.D. MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Management
Theses on a related topic
-
Podnikateľské prostredie malých a stredných podnikov
Barbora Staršia -
Podnikateľské prostredie a jeho vplyv na tvorbu a výber marketingových stratégií
Sebastián Pavelka -
Marketingová analýza služieb nákupného centra - prípadová štúdia
Denisa Popracová -
Návrh nové marketingové kampaně ve vybrané firmě
Monika Šifferová -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí
Helena Fabini -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia náboženského zoskupenia Hare Krishna na Slovensku
Michaela Eliášová