Manažerská komunikace a její význam pro firmu – Renáta Křížová
Renáta Křížová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Manažerská komunikace a její význam pro firmu
Anotácia:
Absolventská práce se zabývá manažerskou komunikací a jejím významem ve firmě. Jsou zde rozebrány základní pojmy komunikace, formy a metody v komunikaci, manažerská komunikace. Dále jsou zmíněny bariéry a řešení konfliktů v komunikaci.Hlavní částí práce bylo popsat chod interní a externí komunikace a zhodnotit manažerskou komunikaci ve společnosti GK SERVIS, spol. s r. o.Abstract:
Graduate thesis is about importance of managerial communication in company. Here are basics terms of communicatons, forms and methods in managerial communication. Then there are solutions of conflicts in communications. Main part of this work describes internal and external communication and evaluates managerial communication in GK SERVIS, spol. s r.o. company.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s.r.o.
vyšší odborný program / odbor:
63-42-N/01 Personální řízení/ 63-42-N / .. Personální řízení
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Účetní uzávěrka a závěrka, interní a externí audit v podnikatelském subjektu
Lukáš Auerswald -
Přestup chemických látek přes biologické membrány a jeho vliv na interní expozici a rizika u člověka
Katarína Bányiová -
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Interní vs. externí růst firmy na příkladu České zbrojovky a. s. a její konkurence
Tomáš Frenzl -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková