Kongresové hotely na trhu cestovního ruchu v Praze – Petra Kolaříková
Petra Kolaříková
Bakalářská práce
Kongresové hotely na trhu cestovního ruchu v Praze
Congress hotels on the tourism market in Prague
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza nabídky kongresových hotelů na trhu cestovního ruchu v Praze a návrh zlepšení stávající nabídky ve zkoumaných hotelech. Výběrový soubor tvoří Clarion Congress Hotel Prague na Vysočanech, Corinthia Hotel Prague na Vyšehradě a Top Hotel Praha na Praze 4. Uvedu chyby C1, kterých se hotely dopouštějí. Dalším dílčím cílem C2 mé bakalářské práce je komparace třech …víceAbstract:
The main aim of my bachelor thesis is to provide real information about congress hotel in Prague and suggest improvements to the quality of the mentioned congress hotels. My main focus is given to Clarion Congress Hotel Prague in Vysocany, Corinthia Hotel Prague in Vysehrad and Top Hotel Praha in Prague 4. Partial objective of my thesis is to find out what the three selected hotels are the most suitable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12137/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
- Oponent: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLAŘÍKOVÁ, Petra. \textit{Kongresové hotely na trhu cestovního ruchu v Praze}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/bepjiv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Využití Outsourcingu v hotelu Clarion Congress Hotel Olomouc
Monika Kráčmarová -
Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
Kamila ŠŤASTNÁ -
Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
Kamila ŠŤASTNÁ -
CONTROLLING CLARION CONGRESS HOTELU
Karin Konzbulová -
Návrh strategie pro získávání korporátních klientů pro vybraný hotel
Kateřina Volšičková -
Rozvoj kongresové činnosti v novém hotelu CPI
Kamila Jarošová -
ICCA 2017 - kongres kongresů - a jeho marketingová kampaň "Bridge to Prague"
Gabriela Lísková -
Kongresový cestovní ruch v ČR (konkrétní lokalita - Praha, analýza služeb, konkurenceschopnost)
Michal Kupec