David Hejtmánek
Diplomová práce
Marketingový význam body image
Marketing importance of body image
Anotace:
Body image má nesporně určitý význam v životě každého z nás. Hlavním cílem práce však bylo určení významu marketingového. Pro přiblížení tohoto významu bylo důležité zjištění pohledu české společnosti na krásu a body image, tendencí vyobrazení lidského těla v médiích a zachycení rozdílů mezi prezentací v reklamách a preferencemi lidí. Nejprve byl prozkoumán historický vývoj ideálu krásy následovaný …víceAbstract:
Body image is undoubtedly important in everyone's life. The main objective of this thesis is to find its importance for marketing. To achieve this goal, it was necessary to find out the society's opinions on the issue of beauty and body image, how do media picture human body and if there exists a difference between these two things. The first part of this theses consists of the historical development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41495
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41495
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Body image a jeho vnímaný význam pro spotrebitele s využitím analýzy dat MML -- TGI
Tomáš Hortík -
Body image a jeho působení v reklamě
Natálie Dyxová -
Vnímanie Body Image českými spotrebiteľmi a jeho vplyv na kúpne správanie v oblasti kozmetiky
Simona Kováčová -
Body image: Význam typu pleti v rozhodovaní spotrebiteľa
Lucia Maliniaková -
Marketingový význam body image u generace Y
Markéta Dušáková -
Marketingová komunikace a body image
Jiří Nečas -
Body image a jeho úloha v marketingu
Igor Lubura -
Marketingový význam body image žien
Monika Kocková