David Hejtmánek

Diplomová práce

Marketingový význam body image

Marketing importance of body image
Anotace:
Body image má nesporně určitý význam v životě každého z nás. Hlavním cílem práce však bylo určení významu marketingového. Pro přiblížení tohoto významu bylo důležité zjištění pohledu české společnosti na krásu a body image, tendencí vyobrazení lidského těla v médiích a zachycení rozdílů mezi prezentací v reklamách a preferencemi lidí. Nejprve byl prozkoumán historický vývoj ideálu krásy následovaný …více
Abstract:
Body image is undoubtedly important in everyone's life. The main objective of this thesis is to find its importance for marketing. To achieve this goal, it was necessary to find out the society's opinions on the issue of beauty and body image, how do media picture human body and if there exists a difference between these two things. The first part of this theses consists of the historical development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41495

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management