Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Harlequin Praha s.r.o. – Bc. Ivana Courtonová
Bc. Ivana Courtonová
Master's thesis
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Harlequin Praha s.r.o.
Analysis of Marketing mix in the Harlequin Praha s.r.o. Company
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingového mixu ve firmě Harlequin Praha s.r.o., popis a návrh změn tohoto marketingového mixu. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům, které jsou využity jako podklad pro druhou část této práce. Teoretická část je zaměřena na teoretické poznatky získané studiem odborné literatury. Praktická část této práce je soustředěna na situační analýzu firmy …moreAbstract:
The subject of this Diploma Thesis is formed by the analysis of marketing mix in the Harlequin Praha Ltd. With theoretical information used as the basis of the second part of this Thesis. Theoretical part is oriented to theoretical pieces of knowlage acquired by the study of technical literature. Practical part of this thesis is concentrated on the analysis of situation of the company and is followed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/moqt8/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing basketbalového mistrovství světa 2013 v kategorii U19 pořádané v ČR
Pavel Dvořák -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Event marketing jako forma rozvoje cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic
Kateřina Juřicová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková