Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Harlequin Praha s.r.o. – Bc. Ivana Courtonová
Bc. Ivana Courtonová
Diplomová práce
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Harlequin Praha s.r.o.
Analysis of Marketing mix in the Harlequin Praha s.r.o. Company
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingového mixu ve firmě Harlequin Praha s.r.o., popis a návrh změn tohoto marketingového mixu. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům, které jsou využity jako podklad pro druhou část této práce. Teoretická část je zaměřena na teoretické poznatky získané studiem odborné literatury. Praktická část této práce je soustředěna na situační analýzu firmy …víceAbstract:
The subject of this Diploma Thesis is formed by the analysis of marketing mix in the Harlequin Praha Ltd. With theoretical information used as the basis of the second part of this Thesis. Theoretical part is oriented to theoretical pieces of knowlage acquired by the study of technical literature. Practical part of this thesis is concentrated on the analysis of situation of the company and is followed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/moqt8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing basketbalového mistrovství světa 2013 v kategorii U19 pořádané v ČR
Pavel Dvořák -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Event marketing jako forma rozvoje cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic
Kateřina Juřicová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková