Motivace on-line nákupního chování generace Z – Bc. Karel Koupil
Bc. Karel Koupil
Master's thesis
Motivace on-line nákupního chování generace Z
The Motivation of an On-line Shopping Behavior the Generation Z
Abstract:
KOUPIL, Karel. Motivace on-line nákupního chování generace Z. [Diplomová práce]. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací Ústav marketingových komunikací. Školitel: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D. Zlín, UTB, 2014, 90 s. Diplomová práce pod názvem Motivace on-line nákupního chování generace Z se zabývá současným světovým módním trendem, kterým je nakupování prostřednictvím …moreAbstract:
KOUPIL, Karel. Motivation on-line shopping behavior generation Z. [Diploma work]. Tomas Bata University in Zlin. Faculty of Multimedia Communications Department of Marketing Communications. Supervisor: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D. Zlín, UTB, 2014, p 90 The thesis entitled Motivation on-line shopping behavior generation Z in dealing with current world fashion trend, which makes shopping by computer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koupil, Karel. Motivace on-line nákupního chování generace Z. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Metody stanovení hodnoty zákazníka pro podnik a jejich praktické využití na B2B trhu
Anna Melounová -
Vliv spotřebních hodnot na nákupní chování na trhu s pivem
Lucie Pospíšilová -
Aplikace statistických metod při výpočtu celoživotní hodnoty zákazníka
Katsiaryna Samuseva -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Individualismus v rámci „Čínského snu“ z pohledu generace Z Chinese
Michaela Muselíková -
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
Tereza Švehlová