Anna Melounová

Diplomová práce

Metody stanovení hodnoty zákazníka pro podnik a jejich praktické využití na B2B trhu

Methods of Determining Customer Value and Their Practical Application in the B2B Market
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření teoretického přehledu jednotlivých metod stanovení hodnoty zákazníka, následná aplikace vybraných metod na zákaznickou základnu v konkrétním B2B podniku a formulování doporučení. Pro analýzu hodnoty zákazníka byla využita minulá hodnota zákazníka, upravený strukturální vzorec pro výpočet hodnoty zákazníka, upravený vzorec pro SaaS společnosti a kohortní analýza. Minulá …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to create a theoretical overview of individual methods of determining customer value, the subsequent application of selected methods to the customer base in a B2B company and the formulation of recommendations for this company. The past customer value, the adjusted structural formula for calculating the customer lifetime value, the adjusted formula for SaaS companies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Lukáš Polame

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85179