Efektivita top-down přístupu oproti přístupu bottom-up k rozvíjení čtenářských dovedností – Kristýna Holubová
Kristýna Holubová
Bachelor's thesis
Efektivita top-down přístupu oproti přístupu bottom-up k rozvíjení čtenářských dovedností
The effectivity of top-down versus bottom-up approach to developing reading
Abstract:
Bakalářská práce "Efektivita top-down versus bottom-up přístupu na rozvoj čtenářských dovedností" se zabývá čtenářskými dovednostmi a jejich rozvojem u žáků základních škol. Teoretická část práce se věnuje popisu termínů zásadních pro vypracování praktické části. Mezi tyto termíny patří gramotnost, čtení, čtecí dovednosti, typy čtení a čtecí strategie. Dále se práce zaměřuje na kvality dobrého čtenáře …moreAbstract:
The bachelor thesis "The effectivity of top-down versus bottom-up approach to developing reading" deals with reading skills and their development across pupils at elementary schools. The theoretical part of the thesis discusses terms which are necessary for the research in the practical part of the thesis. These terms are literacy, reading, reading skills, reading types and reading strategies. Later …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Iva Koutská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLUBOVÁ, Kristýna. \textit{Efektivita top-down přístupu oproti přístupu bottom-up k rozvíjení čtenářských dovedností}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/bf34gu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holubová, Kristýna. Efektivita top-down přístupu oproti přístupu bottom-up k rozvíjení čtenářských dovedností. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / field:
English for Education / AJma-CJmi
Theses on a related topic
-
Evaluace standardů kvality ve vybraných městských knihovnách
Gabriela Janišová -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Příspěvek ke kvantitě a kvalitě čtenářského projevu prvňáčků v Plzni
Martina BŘEŇOVÁ -
Motivace ke čtení a participaci na obsahu v prostředí lifestylových blogů
Alžběta Sabová -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights