Merchandising vybrané maloobchodní jednotky – Jitka PALIVCOVÁ
Jitka PALIVCOVÁ
Bakalářská práce
Merchandising vybrané maloobchodní jednotky
Merchandising of a chosen retail store
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze merchandisingových aktivit v konkrétní maloobchodní jednotce. Cílem práce je zmapovat situaci ve vybraném subjektu a na základě zjištěných informací navrhnout a diskutovat opatření ke změnám. Za zkoumanou maloobchodní jednotku byl vybrán supermarket COOP TIP v Blatné. První část práce obsahuje literární rešerši z oblasti maloobchodu, merchandisingu a nákupního chování …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of merchandising activities in a particular retail store. The aim of the thesis is to map the situation in the chosen subject and to propose and discuss the measures for changes based on the obtained information. Supermarket called COOP TIP in Blatná was chosen as an examined retail store. The first part of the thesis contains literature research of retail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PALIVCOVÁ, Jitka. Merchandising vybrané maloobchodní jednotky. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování zákazníků ve vybraném podniku
Alice Havlíčková -
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování
Jiřina ŠVECOVÁ -
Merchandising vybraných českých symfonických orchestrů
Jakub Kalus -
Merchandising a jeho dopad na nákupné chovanie generácií X, Y a Z v maloobchodnej jednotke
Petra Mišíková -
Efektivní merchandising
Lenka Poláková -
Nákupní chování
Lucie Minářová -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková