Metody kritického myšlení při výuce na 1. stupni ZŠ – Mgr. Alena Šebestová
Mgr. Alena Šebestová
Diplomová práce
Metody kritického myšlení při výuce na 1. stupni ZŠ
Anotace:
Šebestová, Alena: Metody kritického myšlení při výuce na 1. st. ZŠ, diplomová práce. Brno, MU 2006, 94 s. Diplomová práce se zabývá metodami kritického myšlení a jejich využitím na 1. stupni ZŠ. Prostřednictvím jednoduchého empirického šetření se snažíme dokázat efektivitu učení při využití těchto metod. Srovnáváme dvě třídy 4. ročníku, z nichž jedna pracuje metodami kritického myšlení, druhá nikoli …víceAbstract:
The diploma thesis deals with using methods of critical thinking in the first grade of primary school. By means of the research we try to prove the effection of teaching by these methods. We compare two classes four - one class works by means of methods of critical thinking, the other does not. We also show particular lessons where we use these methods.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qxbjm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2006
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Iva HEJDOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ -
Vzdělávání k demokratickému občanství pomocí metod Filozofie pro děti a Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Martin Drnek -
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Iva HEJDOVÁ -
Čtením a psaním ke kritickému myšlení v 5. ročníku ZŠ
Marcela OTAVOVÁ -
Program čtením a psaním ke kritickému myšlení v hodinách náboženství na 2. stupni ZŠ
Libor ŠIRŮČEK -
Klíčové kompetence čerstvých absolventů Vysoké školy ekonomické v Praze ve 21. století
Petra Nádudvariová