Analýza poprodejních služeb podniku – Mgr. Bc. Václav Přibilík
Mgr. Bc. Václav Přibilík
Bakalářská práce
Analýza poprodejních služeb podniku
The analysis of after sale services
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na poprodejní služby v podniku a předmětem práce je jejich obsah a rozsah. Cílem práce je analyzovat současný stav poprodejních služeb v podniku a vytvořit návrh na zlepšení stávajícího stavu. Teoretická část práce shrnuje základní informace o poprodejních službách, jejich vlivu na zpětné toky a způsobilost být konkurenční výhodou. V praktické části práce je …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused of an after sale services in the company and the object of the work is their content and scope. The aim is to analyze the current status of after sale services in the company and to create a proposal for improving the current situation. The theoretical part summarizes key information about after sale services, their impact on return flows and the ability to be a competitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wsvqm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznícky servis ako nástroj CRM
Lenka Smiková -
Zákaznický servis a systém distribuce jízdenek ve veřejné hromadné osobní dopravě
Dineo Sara Mofokeng -
Zhodnocení služeb zákaznického servisu telekomunikačních společností
Denisa Fryčáková -
Návrh na zlepšení procesů centralizovaného zákaznického servisu u společnosti DHL Freight CZ s.r.o.
Markéta Bílková -
Zlepšení zákaznického servisu vybrané společnosti
Lukáš Zaoral -
Community based product – metodika tvorby produktu, specifika, case study
Anna Tichá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková