Design of role-playing games and their use in a language classroom – Bc. Aneta Tomšíková
Bc. Aneta Tomšíková
Diplomová práce
Design of role-playing games and their use in a language classroom
Design of role-playing games and their use in a language classroom
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá designem a implementací rolových a simulačních her určených pro hodiny angličtiny jako cizího jazyka. Cílem této práce bylo vytvořit dvě takové hry, které pomáhají rozvíjet řečovou dovednost mluvení žáků a doplňující materiály sloužící k osvojení znalostí potřebných pro hraní daných her a získání zpětné vazby. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část se …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the design and implementation of role-playing and simulation games in English as a foreign language classrooms. The aim of this work was to design two such games that help develop learners‘ speaking skills and accompanying materials with activities suitable for pre-teaching and feedback. The thesis comprises of two main parts. The theoretical part focuses on defining …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dulge/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Filip Pultar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová