Cultuurverschillen in reclame: Een vergelijkende studie van reclame in de Tsjechische en Vlaamse weekbladen Reflex en Knack – Bc. Martina HAVELKOVÁ
Bc. Martina HAVELKOVÁ
Master's thesis
Cultuurverschillen in reclame: Een vergelijkende studie van reclame in de Tsjechische en Vlaamse weekbladen Reflex en Knack
Cultural Differences in Advertising: a comparative analysis of print advertisments in the Czech and Flemish weekly magazines Reflex and Knack
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním identických mezinárodních reklam, jež byly publikované ve vlámském týdeníku Knack a v českém týdeníku Reflex v období od října 2011 do června 2012. Cílem práce je zjistit, zda si byli tvůrci mezinárodní reklamy vědomi kulturních odlišností mezi Českou republikou a Vlámskem a pokud ano, jak se od sebe liší forma a obsah reklamního sdělení pro vlámské a české …viacAbstract:
The thesis aims to locate cultural differences between Flemish and Czech consumers on the basis of a research within international advertising campaigns. The intention is to detect to which degree international advertisements of products or services are adapted to the Czech or Flemish audience. The research is restricted to advertisements published in the Flemish weekly Knack and the Czech weekly Reflex …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2012
Zverejniť od: 12. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2013
- Vedúci: Drs. Bas Hamers, M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVELKOVÁ, Martina. \textit{Cultuurverschillen in reclame: Een vergelijkende studie van reclame in de Tsjechische en Vlaamse weekbladen Reflex en Knack}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Philosophical Faculty. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/bgkzbh/.
Jak správně citovat práci
HAVELKOVÁ, Martina. Cultuurverschillen in reclame: Een vergelijkende studie van reclame in de Tsjechische en Vlaamse weekbladen Reflex en Knack. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.12.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Philology / Interpreting and Translation of Dutch as a First Foreign Language
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL -
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Alžběta Chrobáková -
Reklamní strategie periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938
Adam Bárta -
Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku
Eliška KUBÍČKOVÁ -
Kulturní rozdíly managementu v řízení hotelového provozu
Alina Paramonova -
Kulturní rozdíly v mezinárodní marketingové komunikaci
Kristýna Háková -
Kulturní rozdíly v nákupním chování Čechů a Němců
Dominika Hortová -
Kulturní odlišnosti v obchodním kontextu: kritika Hofstedeho koncepce kulturních dimenzí
Nikola Pospíšilová
Názov
Vložil
Vložené
Práva