Řečové dovednosti v učebnicích anglického jazyka 5. ročníků ZŠ – Ing. Barbora ŠEDIVÁ
Ing. Barbora ŠEDIVÁ
Master's thesis
Řečové dovednosti v učebnicích anglického jazyka 5. ročníků ZŠ
Skills in English Language Coursebooks for 5th Grade of Primary School
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice procvičování řečových dovedností ve vybraných učebnicích anglického jazyka určených pro 5. ročníky ZŠ. První část práce se zabývá teoretickými východisky, kde jsou popsány vlastnosti cizojazyčných učebnic, na které je třeba při jejich výběru pohlížet. Empirická část je uvedena dotazníkem, na jehož základě byl zvolen výzkumný vzorek učebnic. Stěžejním bodem praktické …moreAbstract:
The diploma thesis is dedicated to the skills in selected English coursebooks used in the 5th grade of primary school. The first part deals with the theoretical concepts and describes the key features of foreign language coursebooks, which must be considered in their selection. The empirical part starts with questionnaire, on the basis of which a research sample of coursebooks was selected. The major …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Michaela Trnová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEDIVÁ, Barbora. Řečové dovednosti v učebnicích anglického jazyka 5. ročníků ZŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Analýza a hodnocení vybraných učebnic práva pro střední školy
Jiří Punčochář -
Analýza a hodnocení učebnic zeměpisu pro ZŠ
Lenka PAVLIŠČOVÁ -
Analýza připravené elektronické učebnice "Ochrana člověka za mimořádných událostí - téma požární ochrana"
Pavla Pražáková -
Analýza a hodnocení tématického celku Jižní Amerika ve vybraných učebnicích zeměpisu
Sabina SOUČKOVÁ -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková